تغییر زمان قرعه کشی ایران خودرو پیش فروش مرداد ۱۴۰۰-راهبرد معاصر

تغییر زمان قرعه کشی ایران خودرو پیش فروش مرداد ۱۴۰۰

زمان قرعه کشی ایران خودرو پیش فروش مرداد ۱۴۰۰ تغییر کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 16
کد خبر: ۹۸۸۶۲

به گزارش راهبرد معاصر، ثبت نام ایران خودرو از تاریخ 23 مرداد ماه آغاز شده و تا پایان روز دوشنبه 25 مرداد ماه ادامه دارد. متقاضیان  می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند. قرعه کشی ایران خودرو طبق روال با پایان یافتن مهلت ثبت قرار بود  ساعت 10 صبح روز سه شنبه 26 مرداد انجام شود اما با توجه به تعطیلی های مربوط به کرونا که از امروز دوشنبه آغاز شده است و تا روز شنبه هفته آینده ادامه دارد،  به روز یکشنبه 31 مرداد تغییر یافت و اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو تا نهایتا بعد از ظهر همان روز در سایت ایران خودرو بارگذاری می شود. در طرح پیش فروش ایران خودرو، گروه خودرو سازی ایران خودرو 5 محصول از محصولات خودرا با روش قرعه کشی و  ادامه محدویدیت های ثبت نام عرضه می کند. برای اطلاع از نحوه ثبت نام ایران خودرو، آدرس سایت ایران خودرو، محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش مرداد 1400، نحوه واریز وجه ایران خودرو  و ... با ما همراه باشید. 

 

محصولات ایران خودرو در پیش فروش مرداد 1400

 

ایران خودرو در پیش فروش مرداد 1400 پنج محصول پژو 207 دستی سقف شیشه ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و اتو ماتیک را عرضه کرده است.

ثبت نام ایران خودرو

موعد تحویل خودرو های قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو مرداد 1400

 

موعد تحویل تمامی خودرو های اعلام شده در طرح پیش فروش مرداد 1400 سال آینده در ماه های تیر تا شهریور می باشد.

 

 

قرعه کشی ایران خودرو

زمان ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو / پیش فروش مرداد 1400

 

زمان ثبت نام قرعه کشی ایران خودرو پیش فروش مرداد 1400 از ساعت 10 صبح روز شنبه مورخ بیست و سوم مرداد ماه شروع شده است و تا پایان روز دوشنبه مورخ بیست و پنجم مرداد ادامه دارد.

قیمت خودرو های ایران خودرو در طرح پیش فروش مرداد 1400

 

ایران خودرو در هنگام ثبت نام اولیه هیچ مبلغی را  از متقاضیان دریافت نمی کند و در هیچ مرحله ای از ثبت نام نیازیائه چک از سوی متقاضی نمی باشد. پس از انجام قرعه کشی ایران خودرو و مشخص شدن نتایج قرعه کشی ایران خودرو، فرد منتخب باید مبلغ پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو مطابق جدول الامی از سوی ایران خودرو واریز نماید. الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه های قانونی تعیین و دریافت می شود . قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود. 

 

 

آدرس سایت ایران خوردو

 

متقاضیان می توانند برای ثبت نام ایران خودرو به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir  مراجعه کنند.

 

 زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو / پیش فروش مرداد 1400

زمان قرعه کشی ایران خودرو ساعت 10 صبح روز یکشنبه سی و یکم مرداد ماه می باشد . اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو پیش فروش مرداد 1400 از طریق کد ملی  درسایت ایران خودرو و هم چنین از طریق پیامک اعلام می شود .

 

پیش فروش ایران خودرو

 

قرعه کشی ایران خودرو حذف نشد

 



در حالی که شرکت سایپا، قرعه‌کشی و شرایط فروش را از عرضه برخی محصولات خود حذف کرده، این اتفاق هنوز برای ایران‌خودرو رخ نداده است.

این در حالی است طرح جدید پیش فروش محصولات سایپا، بدون محدودیت و قرعه‌کشی از روز دوشنبه، ۱۸ مرداد آغاز شد. به محض تکمیل ظرفیت هر یک از محصولات مشمول، شرایط فروش غیر فعال می‌شود.
چندی پیش، احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان گفته بود با توجه به اینکه قیمت محصولات سایپا در کارخانه با بازار یکی شده، طرح قرعه‌کشی برای برخی از محصولات سایپا حذف شده است و اگر قیمت محصولات ایران خودرو با کارخانه یکی شود، قرعه‌کشی برای این کارخانه هم حذف می‌شود.

به گفته او اکنون شاهد تفاوت قیمت در مدل‌های مختلف هستیم و تا زمانی که اختلاف قیمت بین کارخانه و حاشیه بازار از بین نرود، رانت به وجود می‌آید و دلالی در بازار به رشد خود همچنان ادامه می‌دهد. روش‌های بهتری برای حذف دلالان وجود دارد، اما متاسفانه از تجربه گذشته استفاده نمی‌شود.

دبیر انجمن خودروسازان بیان کرد: باید خودرو در حاشیه بازار به فروش رود تا اختلاف قیمت‌ها کم شود و قیمت خودرو در حاشیه بازار و کارخانه تک نرخی شود. اکنون اگر از سال گذشته تاکنون قیمت خودرو افزایش یافت، به دلیل قیمت‌گذاری دستوری است که اثرات آن به خودروساز می‌رسد

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار